lørdag 9. april 2011

Ut med vinteren og inn med våren! =)

Nå er det slutt på vinteren her hos meg.
Nå kastes de mørke gardinene, persiennene og pyntegjenstandene for sommer'n.
Og inn kommer det lyse og hvite <3


Se så søte liftgardiner mamma har sydd til meg =)

Og litt stoffrester ble til en søt lampe.

Fikk også fine pyntegjenstander til å ha på bordet..


Nå forsvinner snøen bare mer og mer for hver dag..
Og i går fant vi faktisk blåveis med barnehagen.
De ble desverre tråkket på, før jeg fikk tatt no bilde av de..
Men det var i det minste et øyeblikk av goood vårstemning! =)
I dag starter fotballsesongen her på Gjøvik,
og det er iallefall et godt vårtegn.
Jeg gleder meg masse til å se Gjøvik ff rykke opp til 2 div. i år =P

1 kommentar:

  1. Ååå, de gardinene ble utrolig fine! Mamman din er flink:) Du også altså ;)

    SvarSlett