onsdag 1. mai 2013

TOTENSCRAPPETREFF VÅREN 2013

26-28 april var det igjen scrappetreff på Eina =)
Alltid like koselig =)

Her kommer litt av det jeg fikk gjort:

Hadde med kanelboller til treffdeltagerne.
Måtte ta et bilde for å se hvor ryddig det kunne være på bordet =P
Etter ca 15 minutter var det slutt på orden =P

Bryllupskort =)
Pyramidekort øverst, og eske med hyller nederst =)

Diverse posekort =)

Babykort

Matavfallsposekort =P

Tags

Flere babykort

Lo'er..
Øverst er meg og min kjære, under er min kjære og Jespergull =)

Flere Lo'er..
Jesper igjen på toppen, sammen men Anine og Mia..
Under er det meg og magen + et kort i grusomme farger =P

4 kommentarer:

  1. Oi skal si du var produktiv. Flotte prosjekter du har laget. Koselig å kikke innom bloggen din.

    SvarSlett
  2. Oisann, jammen var du produktiv på treffet... Jeg laget bare 4 kort jeg, men fikk til gjengjeld skravlet masse med folk jeg ikke ser så ofte ;-) Kjempemasse fint du har laget, og kanelbollene var kjempegode ;-)

    SvarSlett
  3. Hehe.. Ble så inspirert av utfordringene i år =)
    Fikk nå jammen skravlet masse også jeg da.. Kanskje fordi jeg satt der hele natten =P
    Spørs om det lå en liten frykt for å gå glipp av høst-treffet bak i hodet et sted =P

    SvarSlett
  4. Så ye flott du fikk laget, jeg er virkelig imponert. God hellg og klem til deg.

    SvarSlett