tirsdag 17. juli 2012

Utfordring

Jeg sitter her å lager album fra ferieturen..
Rett etter at jeg var ferdig med denne siden oppdaget jeg papirpikenes utfordring denne uka.
 Og siden vi står her rett foran havet på Atlanterhavsveien,
passet jo det egentlig ganske bra =) 
Så her kommer mitt bidrag:



Dette er et posealbum, så i bunden har jeg brukt en stor brun papirpose,
ellers har jeg brukt to ensfargede ark,
myyye stempler og sverting,
litt osteklut,
en tag,
litt bølgepapp
og to puncher jeg har lånt som jeg rett og slett ikke aner hvor kommer fra =)
Ellers har jeg bare satt på et hjerte og og litt blomster + +

Alt er ifra Papirpikene (Kanskje med unntak fra punchene?!) =P

1 kommentar:

  1. Denne siden i posealbumet ditt var lekker!!! Fantastiske farger og drøssevis med detaljer! Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

    Klem, Hege:)

    SvarSlett