torsdag 31. mars 2011

Stoff og blonderester!


Hurra <3
Jeg elsker stoffrester.. og blonder enda mer!! =) Fikk masse stoff og blonder av mamma her om dagen,
det ble litt igjen etter at hun hadde sydd seg gardiner.
Se så fint stoff:



Planen er å sy grytekluter og sånn pose-pose.. Har det egentlig noe navn?? En sånn pose man har poser i :-p
Samme det egntlig.. skal iallefall lage en sånn en =P
Ellers har jeg brukt noen av blondene til å pynte litt glass og kurver med..
Skal ikke så mye til for at det ser så mye koseligere ut =)





3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg:) Du har herved fått din første følger ;) hehe.. På tide å bli friske så vi kommer oss ut og får tatt bilder snart!

    SvarSlett
  2. Jo takk for det! =) Skal bli følger av din blogg også, bare jeg skjønner hvordag jeg gjør det =P
    Hehe.. ja, det må vi jammen! På jobb i morra du eler??

    SvarSlett
  3. Hehe.. Du finner nok ut av det ;) Kommer ikke i morra nei..dessverre.. Holder på å kjede meg ihjel, så da prøvde jeg å scrappe et kort i kveld, men nå er jeg helt utslitt og vondt i hele kroppen.. Blir godt å få helga på seg, så kommer jeg sterkere tilbake på mandag! :) Skal du på jobb i morra?

    SvarSlett